Pola godine kasnije: što smo sve ostvarili
- info901402
- Aug 11
- 3 min read
Mustard Design Co. firma je koja je u svoje dvije godine poslovanja izrasla u marketinšku firmu koja iza sebe ima mnoštvo projekata koji pokazuju kvalitetu i eksponencijalni rast. Temeljitom i jasnom komunikacijom sa svojim klijentima stvaramo riješenja koja su pomogla u rastu, vidljivosti i estetskim riješenjima koja stvaraju pravu sliku svakog brenda.
U posljednjih 8 mjeseci taj se rast ponajviše vidio. U dizajnerskom smislu to je razvijanje raznih logotipova i vizualnih identiteta za male obrte - OPG Alen Radovan, kuće za odmor - Villa Asper te velikih firma kao što je Elstar. To su samo neki od primjera obrta i firmi koji su nam dali povijerenje i uvidjeli da znamo kako prezentirati njihov brend na najbolji mogući način. No stvaranje vizualnog identiteta samo je početna točka stvaranja brenda, a mi ne stajemo samo na tome. Osim brendiranja, druga glavna grana naše firme je marketing. Razvijanje priča koje će privući pravo tržište i učiniti vaš brend željenim i poznatim.

Najveća firma za koju to radimo je Filix Lighting kojem smo ove godine na pravin način aktivirali društvene mreže, od LinkedIn-a, Instagrama, Facebooka i TikToka; educirali prodajni tim kako se ponašati u online svijetu te izradili razne dokumente s kojima se mogu prezentirati na tržištu. Osim toga sudjelovali u aktivnostima i organizaciji povezanu sa eventima, timskim radionicama i plasiranjem proizvoda na tržište. Svaki od tih zadataka zahtjeva mnogo vremena i dobrog brainstorming-a koji donosi rezultate.

Eventi su nešto što je novo za nas, no ako ste možda popratili BP event - Summer Solstice, koji je bio krajem 6 mj., znate kako je Mustard bio dizajner promidžbenih materijala, marketing i PR iza toga. Oglašavanjem, stvaranjem materijala na društvenim mrežama, pisanjem blogova, dizajniranjem photopoint zidova i komunikacijom putem newslettera gradili smo BP brend i stvorili zajednicu koja prepoznaje njegov cilj i snagu.

Mnogo projekta tek kreću sa izradom i stvaranjem o kojima još ne možemo puno govoriti, no možemo reći kako će suranja s poznatim dizajnerom i arhitektom Sandrom Užila biti vrlo uzbudljiv korak u rastu i razvoju.
Vjerujemo da će budućnost donjeti mnoštvo novih poznanstva i projekata. Naš cilj je jednostavan, pomoći svima koji žele rasti i razvijati svoj brend u prepoznatljivog na tržištu da ostvare svoj cilj, kao i do sada. Rast dolazi investiranjem u svoj potencijal, svoju ideju i svoje znanje. Ukoliko se ignoriraju prilike za napredovanje radi uštede novaca, taj novac nije ušteđen već potrošen na nešto što neće donjeti pomak.
U našoj firmi investicije se dešavaju konstantno, od investiranja u kvalitetnu opremu, do programa koji nam pomažu u stvaranju sadržaja do raznih edukacija koji nam proširuju znanje i vidike. Gradimo svoje znanje iz dana u dan, prateći nove trendove, stalne promjene na platformama, algoritme. Učenje i gradnja ka boljemu za sebe i druge kod nas je stalna. Baš zbog toga vidimo zainteresiranot za našu firmu i suradnju s nama.
Smatramo da svatko tko uvidi snagu u marketingu neće ostati bez svoje investicije. Marketing je odavno bitna stavka svakog poslovanja i nije jednostavan zadatak. Kroz naredne godine Mustard želi raditi baš sa takvim firmama i poduzetnicima, onima koji znaju da uz dobro vodstvo, jasnu strategiju i transparentnu suradnju kroz komunikaciju i želje klijenta stvaraju priču za dijeljenje.
Brendovi kojima je potrebna vizualna komunikacija, jasna struktura sadržaja i stvaranje samog sadržaja, pomoć u oglašavanju i komunikaciji s javnosti te stvaranju svih marketinških materijala koji nisu vezani samo za društvene mreže već cijeli aspekt poslovanja od pitch deckova do stvaranja doživljaja na radionicama ili eventima, tu smo.
Kod nas nema stvaranja samo radi postavljanja nečeg, nema brzinskog snimanja bez ikakve ideje iza toga, nema nebitne teme, nema nemamo vremena. Prilagodimo se vama i vašim potrebama, slušamo sve ideje i prijedloge, ali isto tako kažemo kad mislimo da ste u krivu. Ovdje za vas - Mustard Design Co.
Mi znamo zašto. A vi?