Mustard Design Co. x BP Event
- info901402
- Jun 16
- 2 min read
Updated: Jun 30
BP Event nije za svakoga – i to je cijela poanta.
BP Event je firma koja organizira evente na kojima ljudi iz svijeta dizajna, proizvodnje i gastronomije upoznaju one s kojima mogu stvarati – ne samo suradnje, već i vrijednosti.
To nije događaj za svakoga. To je prostor za one koji razumiju važnost susreta, razgovora i zajedničkog rasta.
Umjesto generičnih panela i speed datinga s vizitkama, ovdje se ide dublje. Fokus je na iskustvu, atmosferi i estetici – jer kad se ljudi osjećaju ugodno i inspirirano, prirodno dolazi i ono najvažnije: razgovor koji ima smisla.

To je večer koja kombinira kvalitetu proizvoda, snagu brenda i osobnu prisutnost. Partneri se uključuju kroz kupnju ulaznice kojom dobivaju pravo sudjelovanja, medijsku vidljivost i prostor za prikaz svojih radova. Ali i više od toga – dobivaju publiku koja razumije što gledaju.
Event je zatvorenog tipa – ne dolazi tko stigne, već tko ima što reći, pokazati i s kim se vrijedi povezati.
Kako izgleda BP Event i gdje Mustard ulazi u priču
📍 Točni ljudi. Pravi trenutak. Savršeno odmjeren prostor.
Svaki event zamišljen je kao prostor gdje vrijeme nije izgubljeno na umrežavanje, već uloženo u odnose. Manje buke – više razmjene.
🧩 Spoj dizajna, biznisa i iskustva
Svaki event okuplja odabrane partnere iz različitih industrija – od dizajna, arhitekture i proizvodnje do gastronomije i luksuznog tržišta.
Kroz pomno odabrane lokacije, kurirane ambijente i jasnu selekciju sudionika, BP Event omogućuje susrete koji imaju potencijal prerasti u konkretne suradnje.
🎟️ Sudjelovanje kao strateška odluka
Partneri ne dolaze da “budu viđeni”. Oni dolaze jer znaju da su ovdje ljudi s kojima vrijedi sjesti, pričati i stvarati.
Ulaz se ne dobiva – ulaz se bira.
🥂 Ritual bez krutosti
Dizajn prostora, rasvjeta, glazba, vino, pokreti – svaki element eventa je komunikacijski alat. Ne za prodaju. Nego za povezivanje.
🧠 A iza svega – Mustardov pristup
BP Event je nastao upravo iz prepoznate potrebe.
Matej je kroz Mustard svakodnevno radio s brendovima koji imaju kvalitetu, ali ne i platformu da je predstave na pravi način.
Tako je iz Mustardove marketinške logike i estetskog pristupa nastala ideja BP Eventa – događaja koji ne prodaje pozornicu, već kontekst.

BP Event nije nastao da bude još jedan projekt u kalendaru.
Nastao je iz stvarne potrebe da se spoje ljudi koji imaju što reći – i žele to raditi na pravom mjestu, s onima koji razumiju.
Ako vaš brend ima priču, vrijednost i ambiciju – ali nema kontekst da to ispriča, javite se Mustardu.
Pomogli smo stvoriti prostor za susrete koji mijenjaju tok poslovanja.
Možemo i vama pomoći da budete dio njega.