Kako komunikacijom do boljih poslovnih rezultata?
- info901402
- Apr 17
- 2 min read
Pitate se zašto (još uvijek) ne prodajete kao Apple?
Imate odličan proizvod. Cijene su konkurentne. Web stranica je tu, Instagram se puni. I opet - ne ide. Prolazie pokraj vas kao tramvaj pokraj stanice na kojoj nitko ne maše.

Možda prodajete fizički proizvod. Možda nudite uslugu. Možda rješavate specifičan poslovni problem. Bez obzira na djelatnost – uvijek komunicirate s ljudima.
I upravo tu većina firmi griješi.
Govore o sebi, a ne o onome što klijent stvarno želi čuti.
Fokusiraju se na funkcije, specifikacije, popuste – umjesto na poruku koja povezuje.
Ljudi ne kupuju stvari. Ljudi kupuju osjećaje.
Kupac ne bira vaš proizvod jer ste stavili dobar popust ili zato što ste uveli novu boju. Kupac bira ono što osjeti kao "svoje". To znači da vas mora doživjeti, razumjeti, zavoljeti.
Dobra komunikacija koristi psihologiju - zna kada treba privući pažnju, kad stvoriti povjerenje, i kada reći točno ono što kupac treba čuti (a ne nužno što vi želite reći).
Ako komunicirate da ste premium brend, a sve izgleda i zvuči kao sniženje u kvartovskoj samoposluzi - tu čak ni psihologija ne pomaže. Sve mora biti usklađeno: ton glasa, vizuali, tempo, boje, riječi.
5 trikova za bolju komunikaciju:
1. Govorite jezikom kupca. - Ako vaša publika kaže "kava za van", nemojte im prodavati "mobilni kofeinski doživljaj".
2. Prodajte rupu u zidu, ne bušilicu. - Benefiti, ne karakteristike. Nitko ne kupuje stroj - kupuje rezultat.
3. Kratko i jasno. - Manje teksta, više poruke. Ako ne mogu shvatiti o čemu se radi u 3 sekunde, scrollaju dalje.
4. Emocija je valuta. - Humor, empatija, malo (iskrenog) entuzijazma - ljudi kupuju od brendova koji ih dirnu.
5. Dosljednost. - Ne možete biti "fun & fresh" na Instagramu, a u newsletteru zvučati kao Excel tablica.
Možete imati najbolji proizvod na svijetu...
ali ako ga ne znate predstaviti, kupit će susjedov lošiji. Jer on zna pričati. I zna kome priča. I zna što priča.

Loša komunikacija ne ubija samo prodaju. Ona ubija i energiju koju ste u sve uložili. Ali dobra komunikacija? Ona diže vrijednost proizvoda, stvara zajednicu, vraća kupce.
Vaš brend zaslužuje da ga ljudi prepoznaju. Samo mora naučiti kako govoriti njihovo jeziku. Mi znamo kako.
Imate super proizvod? Dajte da ga naučimo pričat.
U Mustard Designu ne "prodajemo marketing". Mi stvaramo brendove koji komuniciraju jasno, dosljedno i uvjerljivo.
Ako želite da vaš proizvod prestane vikati u prazno i počne razgovarati s pravim ljudima - tu smo. Javite se na kavu, pa da vidimo što vaš brend zapravo ima za reći.