top of page

Gosti koji sudjeluju u procesu, kupuju više. Evo i zašto.

  • info901402
  • Apr 28
  • 2 min read

Dajte im da sami napune bocu vina – i više nikad neće zaboraviti gdje su je kupili.


Okus je prolazan. Doživljaj ostaje.


Kad im date iskustvo koje mogu stvoriti vlastitim rukama, postajete tema na društvenim mrežama, u porukama prijateljima i planovima za sljedeći posjet.


Sudjelovanje nije samo lijepa gesta.

Sudjelovanje je najbrža reklama koju ne morate platiti – jer vaši gosti šire priču umjesto vas.


sudjelovanje u procesu, ručna izrada, proizvod, radionica, ručna radionica, radionica u kušaoni, kušaona, interakcija s gostima, prodaja domaćih proizvoda, domaća proizvodnja, bolja prodaja, jeftin marketing, efikasan marketing, brending, prepoznatljivost, povećana prodaja, veća vidljivost
Radionica izrade pesta

Sudjelovanje je nova degustacija.

Dajte ljudima priliku da ne budu samo gosti – nego sudionici.


Mali detalji, ali s velikim utjecajem:

• Radionica izrade ravijola s vašom domaćom skutom? Ne samo da će je probati – nego će je i nositi doma, uz priču kako su je sami punili.

• Vino na rifuzu koje mogu sami pretočiti, začepiti i zalijepiti etiketu s imenom “Fabijan Rudolf Malvazija". Instant hit.

• Miješanje vlastitog začinskog ulja iz lokalnih trava? Pogodite što će ponijeti doma i pokazivati prijateljima.


Ovakvi mali zahvati ne koštaju puno. Ali emocionalno – vrijede zlata. Kupac se osjeća povezano. Bitno. Posebno. A to se ne može kupiti marketinškom kampanjom.


sudjelovanje u procesu, ručna izrada, proizvod, radionica, ručna radionica, radionica u kušaoni, kušaona, interakcija s gostima, prodaja domaćih proizvoda, domaća proizvodnja, bolja prodaja, jeftin marketing, efikasan marketing, brending, prepoznatljivost, povećana prodaja, veća vidljivost, vinarija, vino, vinarija Rossi, vinarije u Istri, Istra, malvazija, grožđe, berba grožđa
Ispijanje vina u vinogradu

Zašto to funkcionira?


Jer mi nismo racionalna bića s emocijama, već emotivna bića s povremenim racionalnim momentima (npr. kad biramo sortu vina prema boji etikete).


Kad nešto sami stvaramo, vežemo se uz to. Kad nas netko uključi, osjećamo pripadnost.

I da, naravno da će to završiti na Instagramu. Jer ljudi ne fotkaju samo tanjur – fotkaju priču iza tanjura.


A vi time ne dobivate samo kupca. Dobivate ambasadora.


sudjelovanje u procesu, ručna izrada, proizvod, radionica, ručna radionica, radionica u kušaoni, kušaona, interakcija s gostima, prodaja domaćih proizvoda, domaća proizvodnja, bolja prodaja, jeftin marketing, efikasan marketing, brending, prepoznatljivost, povećana prodaja, veća vidljivost, maslinovo ulje, začinsko bilje, maslinovo ulje sa začinskim biljem
Zajedno kreirajte personaliziranu bočicu ulja – baš po njihovom ukusu.

Minimalne akcije, maksimalan dojam.


Evo nekoliko ideja koje možete uvesti već sutra:

• Organizirajte tematsku večer s mini radionicom – npr. “Napuni si svoju bocu petkom”.

• Postavite DIY kutak za etikete – neka ljudi sami napišu poruku, ime, datum.

• Uvedite turistički storytelling – umjesto klasičnog razgledavanja podruma, vodite ih kroz priču o vašem proizvodu.

• Napravite mini radionicu punjenja tegli ili suvenira – s vašim proizvodima, naravno.

• Uključite ljude u proces, makar simbolično – neka beru grožđe, uberu maslinu ili zamijese jedan ravijol.


Jeste li spremni da vas pamte?


Ako ne znate kako uključiti goste i pretvoriti doživljaje u lojalnost – tu smo mi - Mustard Design Co. Strateški, kreativno i s mjerljivim rezultatima.


🎯 Stvaramo priče koje ne ostaju na polici. 👇🏻


Jasna strategija, snažan brend

Kombiniramo strategiju i kreativnost kako bismo izgradili brendove koji traju

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok

Prijavi se i šaljemo ti upute, savjete i besplatne vodiče za bolji marketing i dizajn

©2025 by Mustard Design Co.

bottom of page