LinkedIn je najveća profesionalna mreža na svijetu – mjesto gdje se povezuju stručnjaci, tvrtke i poduzetnici.
Ukratko, Facebook za posao, ali bez mačaka i memeova (osim ako su poslovno relevantni).
Ako želite biti u toku s trendovima, konkurencijom i svojom publikom, ova platforma nije opcija – ona je nužnost. LinkedIn je prostor gdje se znanje ne samo dijeli, već i cijeni.
Zato se nemojte skrivati u poslovnoj sjeni – jer ako vi ignorirate LinkedIn, postoji velika šansa da će i poslovni svijet ignorirati vas.
Vjerujemo da ste barem jednom zakoračili u džunglu zvanu LinkedIn i naišli na razne objave – od direktora koji dijele svoj poslovni put i hvale se novim uspjesima, preko stručnjaka koji nesebično dijele savjete, do regrutora u potrazi za talentima. Tu su i nezaobilazne inspirativne priče o upornosti i uspjehu, koje motiviraju (ili barem zabavljaju).
No, tko su zapravo glavni igrači na ovoj mreži – i gdje se vi uklapate?
B2B firme – mjesto gdje se sklapaju ozbiljni poslovi
Za tvrtke koje posluju s drugim firmama (Business-to-Business), LinkedIn je ono što je Instagram influencerima – apsolutno neizostavan alat. Ovdje se gradi mreža poslovnih partnera, traže novi klijenti i prezentiraju uspjesi kroz stručni sadržaj. Ako prodajete softver, konzultantske usluge ili bilo što što koristi drugim biznisima – LinkedIn vam treba.
B2C firme – kad želite graditi brend, a ne samo prodavati
Ako prodajete direktno potrošačima (Business-to-Consumer), možda mislite da je LinkedIn manje važan od Instagrama ili TikToka. No, nije baš tako! Branding je ključ – luksuzni brendovi, inovativni startupi i firme koje žele pokazati svoju kulturu i vrijednosti ovdje imaju priliku povezati se s publikom na profesionalnoj razini. Ljudi vole kupovati od firmi kojima vjeruju – a gdje bolje graditi povjerenje nego tamo gdje se okupljaju profesionalci?
Headhunteri i HR stručnjaci – digitalni lovci na talente
Ako tražite posao, vjerojatno ste već dobili nekoliko LinkedIn poruka tipa:
“Pozdrav, imam savršenu priliku za vas!”
To su headhunteri i HR menadžeri – ljudi koji traže najbolje zaposlenike i analiziraju svaku firmu na mreži. Ako želite privući talente, morate pokazati da je vaša firma sjajno mjesto za rad. Employer branding kroz objave o timskim uspjesima, kulturi firme i benefitima zaposlenika može učiniti čuda za privlačenje novih kandidata.
Ljudi koji pišu motivacijske postove o tome kako su ih odbili 57 puta, ali su uspjeli
Ah, LinkedIn klasika! Ovi postovi su neizbježni:
“Odbili su me 57 puta, ali onda sam dobio posao iz snova! Nikad ne odustajte!”
I dok neki od tih postova možda zvuče kao scenariji za motivacijske filmove, realnost je da oni privlače angažman i interakciju. Iza kulisa se krije nešto važno – osobni brending. Ljudi vole autentične priče, a firme koje znaju ispričati svoju priču imaju veliku prednost.
Svatko tko razumije važnost povezivanja s poslovnim svijetom koristi LinkedIn – da, uključujući i vaše konkurente, koji već grade svoju publiku i pozicioniraju se kao lideri u industriji. Nemojte zaostajati!